неделя, 5 октомври 2008 г.

Ден на учителя

Първо честит празник, колеги! Малко късно, но бях решила да не пиша по въпроса.
Когато си направих блога и реших да дам малко информация за себе си, първоначално в профила пропуснах полето с професия. После първо писах преводач, макар че това ми е допълнителната работа, тъй като не е щатна, та накрая все пак реших да съм честна и си написах, че съм учител. Няма смисъл да казвам защо. Не е заради парите, във всеки случай.
На 26.09.2006г. правителството утвърждава 5.10. за ден на учителя, в унисон с решението на ЮНЕСКО от 1994г.
Обикновено на професионален празник ресорният министър удостоява подопечните си с някакво внимание, като поздравително обръщение напр. Вярно, нашият има няколко дати да ни поздравява, но това е все пак именно даскалският ден. Вярно е също, че не ми липсва особено. По-добре да не се сеща изобщо за нас, отколкото да го прави. Тогава сътворява гениални неща - униформи, оценки за поведение, мобилни групи за проверка и пр. Ние обаче си мислим за него, всеки ден. С любов. А като ни питат непознати или нови познати за професията, си измисляме нещо за оправдание.

Няма коментари: