сряда, 4 февруари 2009 г.

АДАШ, ОБАДИ СЕ!

Днес една (дез)информация така ме обърка и зашемети, че постави под въпрос способността ми за индуктивно, дедуктивно или както се казва там мислене. Затова и рекох да драсна нещо по въпроса, та в процеса на писане да се поизясня.

Иде реч за сложните взаимоотношения на знаменития ми адаш Златко Баретата с прокуратура, полиция, адвокати, Дембита и т.н., които въпреки цялото им отделено ефирно време май станаха още по сложни и непроницаеми.  

Първо стана ясно, че го издирват и даже го призовали на разпит, обаче от друга страна пък се разбра, че призовка няма. Това ме накара да се замисля как ли ще разбера, ако и мен ме издирват? Най-добре, значи, да си трая. 

После тръгна една спекулация в страната ли е Златко, не е ли? Тук адвокатът му и полицията бяха на близки позиции - първият съобщи, че се бил завърнал, Миков пък каза че изобщо не е напускал, понеже щяло да има данни, ако било така. Следователно тук си е момчето. За мен въпросът малко си остана висящ, понеже това, че Миков не знае за нещо, не е основание да се твърди, че не се е случило, още повече, че сега може да си щъкаш из Европа както си искаш. Ама айде.

Както винаги събитието бе съпроводено със запомнящи се цитати, които за жалост ще останат незабелязани във вихъра на тази шеметна надпревара. Градският прокурор например заяви, че „времето работи за нас и рано или късно ще го намерим.” Как ли работи това пусто време, още не ми е ясно, но може би ако прочета теорията на относителността, ще се ориентирам по-добре в пространствено -времевите измерения. Като за начало обаче ми се струва, че би заработило по-добре, ако бяха пуснали една редовна призовка.

Във връзка с изтичането на информация пък вътрешният министър със спокоен, ведър и дори леко ироничен тон заяви, че тя си е течала, тече и занапред ще тече. Иначе от кумова срама обяви това явление за "сериозен проблем".

Като цяло изобщо не разбрах каква беше целта на цялата тази сбирщина от факти - да ме осведоми за способностите на Баретата, да ми покаже, че някой в полицията и прокуратурата нещо прави или че журналистите следят всичко изкъсо?

Адаш, айде обади им се на тези хора, та се разберете. От цялата тази хамалогия ми се струва, че май нищо лошо не се канят да ти направят, така че няма от какво да се притесняваш. В детективските филми, дето някой път ги гледам, побеждава или добрият или лошият, но поне ред някакъв има. Още един ден такъв новинарски хаос и просто ще изключа.

В допълнение поздрав на всички участващи в събитието и дръзнали да го отразят:

Няма коментари: