петък, 26 декември 2008 г.

ДАРОВЕ


С риск да досадя покрай историята с този прословут архар, ще спомена нещо, което ми направи впечатление наскоро по новините и предизвика склонността ми към съпоставки:

 От в-к „Новинар ” 23.12.2008:

 Китай подари на Тайван две панди в знак на приятелство

„Единство” е посланието на живия талисман

 Едва ли Китай може да бъде пример за демократичност, спазване на човешките права, а по отношение на Тайван - на правилното разбиране за „единство”. Но когато използва животинския свят и по-специално застрашените видове във външните си отношения, проявява далеч повече хуманност и цивилизованост от водещия ни държавник, който отстрелва застрашения дивеч на  домакините си, вероятно за да не им скърши хатъра като такива, а от друга страна да не прояви мекушавост. Нали си ни е "не човек, а желязо"….

 

3 коментара:

Анонимен каза...

Честито Рождество Христово!!!Прибирам се от Виена и всичко тукашно ми изглежда варварско.Все едно никога не съм живял в Бегето.Няколко дни ми трябват за да влезна в правилния коловоз.Още веднъж,весели Празници Златина!haralanov.blog.bg

8 zh Team каза...

Весели празници и на теб и успешна нова година!
Честно казано даже и не знам как изглежда градът, от 2 месеца не съм излизала в центъра, понеже имах много задачи, а казват, че българите са мързеливи...Сега почивам и гледам да обърна внимание на близките си, които бях пренебрегнала напоследък.

toni каза...

Колко сладки панди!!!
коли скрап